Wikia

Experimenten
Wetenschap
Wetenschap Onderzoek
Onderzoekspunten vereist:
21,360 Research small
Benodigdheden:
Wetenschap: Opticien
Toegestaan:
Wetenschap: Mechanische pen
Scores:
Totale score: Wetenschappers: Onderzoeksniveau:
427 427 4

Beschrijving Edit

Onze onderzoekers willen de mogelijkheid hebben om hun theorieën in de praktijk uit te testen. Deze probeersels zullen naar alle waarschijnlijkheid de onderzoekstijden versnellen, maar betekenen ook dat ze een bepaalde hoeveelheid extra laboratorium materiaal nodig hebben.

Effect Edit

Staat toe: Omzetten van Kristal Glas  Kristal in onderzoekspunten  Research small.

Functie Edit

Je kan experimenten uitvoeren in de Academie tegen een koers van Kristal voor Research small (voordat enige verminderingen worden afgetrokken door een Opticien).

Het duurt 4 uur om op te ruimen tussen de experimenten en dus voordat je een nieuw experiment kan starten in die Academie. Je kan een experiment uitvoeren in elk van je academies op hetzelfde moment. De grote van het experiment groeit als je meer onderzoekspunten hebt, en zal dus meer Kristal Glas  Kristal kosten, maar ook meer onderzoekspunten  Research small opleveren.

  • De kost voor een experiment is gebaseerd op je totale cumulatieve onderzoekspunten. Dit bevat dus ook onderzoekspunten die je al gebruikt hebt voor vorige onderzoeken.
  • Je kan Opticiens gebruiken om de kosten voor experimenten te verminderen tot 32%.
  • De grote van een experiment is begrenst op 300.000 Kristal, dit betekend dat je tot 150.000 Research small kan kopen (zonder vermindering) of 220.589 Research small (met een Level 32 Opticien).
    Dit is een illusie effect met Opticiens. Hoe meer toekomst je onderzoekt, rond Level 2, hoe meer onderzoekspunten het vereist, dus lijkt het alsof dat de  Kristal op 300,000 blijft staan terwijl de verkregen  Research small omhoog gaan.
    Met lagere onderzoeken, zal de opticien normaal reageren en de benodigde hoeveelheid Kristal Glas  Kristal verminderen.

Totale score / Wetenschappers

Alle onderzoeken geven je 0.02 Wetenschappers punten voor elk Research small die je eraan uitgeeft. Dit word toegevoegd aan je Totale score.

Onderzoeksniveau

Je zal 4 Onderzoeksniveau punten verdienen voor elk onderzoek dat je voltooid, het maakt niet uit hoeveel  Research small je er voor nodig hebt of tot welk domein het onderzoek behoord.

Andere Wetenschap onderzoeken

Around Wikia's network

Random Wiki