Wikia

Experimenten
Wetenschap.png
Wetenschap Onderzoek
Onderzoekspunten vereist:
21,360 21,360 Onderzoekspunten
Benodigdheden:
Wetenschap: Opticien
Toegestaan:
Wetenschap: Mechanische pen
Scores:
Totale score: Wetenschappers: Onderzoeksniveau:
427 427 4

Beschrijving Edit

Onze onderzoekers willen de mogelijkheid hebben om hun theorieën in de praktijk uit te testen. Deze probeersels zullen naar alle waarschijnlijkheid de onderzoekstijden versnellen, maar betekenen ook dat ze een bepaalde hoeveelheid extra laboratorium materiaal nodig hebben.

Effect Edit

Staat toe: Omzetten van Kristal Glas  Kristalglas in onderzoekspunten  Onderzoekspunten.

Functie Edit

Je kan experimenten uitvoeren in de Academie tegen een koers van 2 Kristalglas voor 1 Onderzoekspunten (voordat enige verminderingen worden afgetrokken door een Opticien).

Het duurt 4 uur om op te ruimen tussen de experimenten en dus voordat je een nieuw experiment kan starten in die Academie. Je kan een experiment uitvoeren in elk van je academies op hetzelfde moment. De grote van het experiment groeit als je meer onderzoekspunten hebt, en zal dus meer Kristal Glas  Kristalglas kosten, maar ook meer onderzoekspunten  Onderzoekspunten opleveren.

  • De kost voor een experiment is gebaseerd op je totale cumulatieve onderzoekspunten. Dit bevat dus ook onderzoekspunten die je al gebruikt hebt voor vorige onderzoeken.
  • Je kan Opticiens gebruiken om de kosten voor experimenten te verminderen tot 32%.
  • De grote van een experiment is begrenst op 300.000 300.000 Kristalglas, dit betekend dat je tot 150.000 150.000 Onderzoekspunten kan kopen (zonder vermindering) of 220.589 220.589 Onderzoekspunten (met een Level 32 Opticien).
    Dit is een illusie effect met Opticiens. Hoe meer toekomst je onderzoekt, rond Level 2, hoe meer onderzoekspunten het vereist, dus lijkt het alsof dat de  Kristalglas op 300,000 blijft staan terwijl de verkregen  Onderzoekspunten omhoog gaan.
    Met lagere onderzoeken, zal de opticien normaal reageren en de benodigde hoeveelheid Kristal Glas  Kristalglas verminderen.

Totale score / Wetenschappers

Alle onderzoeken geven je 0.02 Wetenschappers punten voor elk 1 Onderzoekspunten die je eraan uitgeeft. Dit word toegevoegd aan je Totale score.

Onderzoeksniveau

Je zal 4 Onderzoeksniveau punten verdienen voor elk onderzoek dat je voltooid, het maakt niet uit hoeveel  Onderzoekspunten je er voor nodig hebt of tot welk domein het onderzoek behoord.

Andere Wetenschap onderzoeken

Around Wikia's network

Random Wiki