Wikia

Ikariam Wiki

Wijn

256pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Wijn
Wijn
Grondstoffen
Hoofdgebruik
Verhoogd tevredenheid
Productie
Wijngaard
Alternatieve taal wikilinks voor Wijn : en: Engels / Verenigde Staten / Engels / Groot-Brittannië, fi: Fins/ Finland, fr: Frans/ Frankrijk, hu: Hongaars/ Hongarije, pl: Pools / Polen, sr: Servisch / Servië en sv: Zweeds / Zweden

Gebruik Edit

Wijn  Wijn kan gebruikt worden voor:

  • Distributie vanuit de Taverne voor een tevredenheid bonus. De hoeveelheid wijn  Wijn die je per uur serveert bepaald hoeveel bonus je krijgt; grotere Tavernes staan je toe meer  Wijn te serveren.
    • Elke 20 minuten, zal 1/3e van de wijn die je per uur serveert genuttigd worden door je burgers: om HH:00:00, HH:20:00 en HH:40:00 (servertijd). Indien je het aantal wijn dat je wenst te serveren in je Taverne aanpast zal je direct één volledig uur rantsoen al betalen. [1]

Andere Informatie Edit

  • Een Wijnpers verlaagd de Wijn  Wijn kost voor elk gebruik, behalve voor donaties, met 1% per level in de stad waar het gebouwd is.
  • Een Wijnboer verhoogd de Wijn  Wijn productie van de Wijngaard met 2% per level in de stad waar het gebouwd is.
    • De Ikariam Plus Wijn  Wijn productie bonus (Stoom aangedreven wijnpers) is een gescheiden proces en heeft geen invloed op de bonus van de Wijnboer.

Opmerkingen:

  1. Als er wijn word genuttigd in de Taverne, is de hoeveelheid wijn die getoond word in het grondstoffenbalkje van je stad niet altijd betrouwbaar. Dit komt omdat de vermindering van je wijnvoorraad door de wijn consumptie in je Taverne niet automatisch word geüpdatet. Vernieuw je pagina in je browser om de correcte hoeveelheid te bekijken.

Andere Grondstoffen

Around Wikia's network

Random Wiki